Financieel VvE beheer in betrouwbare handen

Wij zorgen voor een actueel, inzichtelijk en transparant financieel beheer.

De werkzaamheden van VvE Financieel Beheer

De financiële administratie van VvE’s is omvangrijk en tijdrovend en als VvE zit je natuurlijk niet te wachten op financiële verrassingen. Als VvE beheerder verzorgen wij de volledige administratie van de VvE. Onze vakkundige mensen zorgen onder meer voor een actuele ledenadministratie, het op tijd incasseren van de VvE bijdrage én het tijdig betalen
 van de inkoopfacturen.

Wij doen de volgende werkzaamheden:

– Verwerken van de algehele financiële administratie.

– Debiteurenbeheer.

– Opstellen van liquiditeitsprognoses inzake het reservefonds op basis van het MJOP.

– Incasseren van de maandelijkse VvE bijdrage.

– Opstellen van de jaarrekening.

– Opgave aan de notaris in verband met een eigendomsoverdracht.

– Namens de VvE betalen van de inkoopfacturen.

– Opstellen van de begroting.

– Overige administratieve dienstverlening.

Additionele diensten

Indien je als VvE behoefte hebt aan aanvullende diensten, dan heeft VvE Financieel Beheer diverse partners die ingezet kunnen worden op diverse fronten.  

- Technisch deskundige

Inschakelen van een technisch deskundige met betrekking tot de voorbereiding en toezicht houden op het planmatig onderhoud.

- MJOP

Het opstellen van een meerjaren onderhoudsprognose (MJOP).

- Professioneel beheer

Inzetten van een professioneel beheerder.

- Voorzitter

Inzetten van een voorzitter.

Samenwerkende Partner

Revama Vastgoed Management
VvE Financieel Beheer

VvE Financieel Beheer

KVK: 915 117 63
BTW: NL 86 56 77 621 B01

Contact

info@vvefinancieelbeheer.nl
085 – 0602008

Vastgoed Management Nederland

Algemene Voorwaarden VvE’s

Algemene Voorwaarden Beheerders

Copyright VvE Financieel Beheer | Webdesign by Wordsfarm